Onderzoek naar huisvestingsbehoefte van gebruikers gemeentelijke accommodaties

Redactie Hoeksch Nieuws
1 Min Read
Foto Gemeente HW

HOEKSCHE WAARD – Gebruikers van gemeentelijke accommodaties ontvangen deze week/begin volgende week een brief met een vragenlijst over de huisvestingsbehoefte van hun vereniging, stichting of organisatie. Hiermee onderzoekt de gemeente of de huidige huisvesting passend en voldoende is. Juist de gebruikers kunnen het beste aangeven wat zij nodig hebben om de maatschappelijke taken uit te voeren. De accommodaties zijn er om de gebruikers te faciliteren.

Wensen en behoeften nodig voor in het accommodatieplan

In april 2020 is in de gemeenteraad de startnotitie ‘Vastgoed op orde’ vastgesteld. Door het samenvoegen van de 5 voormalige gemeenten tot 1 gemeente Hoeksche Waard is het noodzakelijk om 1 nieuw vastgoedbeleid te maken. De gemeente vindt het belangrijk dat de huisvestingsbehoefte van verenigingen, stichtingen en andere maatschappelijke gebruikers hierin goed meegenomen wordt. Dit doen we door een integraal accommodatieplan te maken.

Bent u gebruiker van een accommodatie en heeft u onverhoopt geen brief gehad?

Of is uw maatschappelijke organisatie op zoek naar huisvesting? Neem dan contact met ons op via e-mail: [email protected] of telefoonnummer: 088 – 647 10 27 (Alina Gravestein).


Elke avond op de hoogte van het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard? Schrijf je dan hier in voor onze gratis nieuwsbrief.







Deel dit artikel
De redactie van Hoeksch Nieuws verzorgt dagelijks het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard.
error: Deze inhoud is beveiligd tegen kopiëren