Hoeksche Waard – Vanaf vrijdag 1 januari is de gemeente Hoeksche Waard aangesloten bij de Nationale ombudsman in Den Haag. De Nationale ombudsman behandelt klachten van inwoners, die na de behandeling van hun klacht door de gemeente nog niet tevreden zijn. Op de website van de Nationale ombudsman vindt u hier meer informatie over. Dit betekent dat de ombudscommissie Hoeksche Waard sinds vrijdag 1 januari niet meer bestaat.
Bent u ontevreden over de gemeente dan horen ze dat graag
Bespreek een klacht – als dat kan – altijd eerst met de persoon zelf. Komt u er niet uit? Dien dan een klacht in. U dient bijvoorbeeld een klacht in als:
• u vindt dat u het antwoord, de oplossing of een product niet op tijd heeft gekregen of;
• u niet tevreden bent over de kwaliteit van het antwoord, de oplossing of het product of;
• u niet correct bent behandeld door een medewerker.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie over het indienen van klachten op de pagina Klacht of Melding. En op de website van de Nationale ombudsman.
Elke avond op de hoogte van het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard? Schrijf je dan hier in voor onze gratis nieuwsbrief.