Ben & Pieter’s ambassadeur van Natuurlijk. Hoeksche Waard

Redactie Hoeksch Nieuws
3 Min Read
Paul Boogaard samen met Ben en Pieter - Foto Casper Streefkerk / Casper Digital

Ben & Pieter’s uit Oud-Beijerland, dat verse Hoeksche Waardse producten aan huis bezorgt, is ambassadeur geworden van Gebiedsmarketing Hoeksche Waard. Op de voertuigen en verschillende kratten van de bezorgservice schittert het logo van Natuurlijk. Hoeksche Waard. Met dit ambassadeurschap wordt het merk waarmee de Hoeksche Waard zich op de kaart zet, steeds zichtbaarder.

Verse Hoeksche producten, gewoon thuisbezorgd

Het credo van Ben & Pieter’s is helder. Lokale, verse en authentieke Hoeksche Waardse producten die online worden besteld, worden in heel de Hoeksche Waard en Barendrecht aan huis bezorgd. Mede-eigenaar Pieter Veldhuijzen: “Wij halen onze producten uit de Hoeksche Waard. Van boeren, tuinders, ambachtelijke winkeliers en anderen die producten maken. Door de dagelijkse aanvoer van deze streekproducten weten we heel goed wat de Hoeksche Waard zo bijzonder maakt. We wilden ons dan ook graag aansluiten als ambassadeur van Natuurlijk. Hoeksche Waard.”

Natuurlijk. Hoeksche Waard steeds zichtbaarder

Met het aansluiten bij het gebied als merk, draagt Ben & Pieter’s bij aan de zichtbaarheid en het imago van de Hoeksche Waard. De achterzijde van de elektrische bestelwagens hebben een Natuurlijk. Hoeksche Waard design gekregen. Ook zijn afleverkratten bestickerd met het logo en zijn er speciale houten fruitkistjes met het beeldmerk gemaakt. Wethouder Paul Boogaard (Economie): “Het is natuurlijk fantastisch dat het merk nu steeds zichtbaarder wordt. Natuurlijk. Hoeksche Waard is geen holle reclameslogan, maar echt iets dat ons eiland typeert en bij ons past. Dat ondernemers zoals Ben en Pieter dit omarmen en uitdragen is belangrijk.”

Gebiedsmarketing

Het merk ‘Natuurlijk. Hoeksche Waard’ is het resultaat van een intensief participatietraject. Inwoners, ondernemers en maatschappelijke partners werkten hierbij gezamenlijk aan de uitstraling en koers waarmee de Hoeksche Waard aan haar imago en naamsbekendheid werkt. De verantwoordelijkheid voor het uitdragen van het merk ‘Natuurlijk. Hoeksche Waard’ ligt bij de stichting Gebiedsmarketing Hoeksche Waard. De stichting (in oprichting) is al langer bezig met het mogelijk maken van projecten die bijdragen aan de ambities van de Hoeksche Waard. Op de website www.natuurlijkhw.nl is meer informatie over het merk en al gerealiseerde projecten te lezen. Ondernemers die zich bij gebiedsmarketing willen aansluiten, kunnen via www.natuurlijkhw.nl in contact komen.


Elke avond op de hoogte van het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard? Schrijf je dan hier in voor onze gratis nieuwsbrief.







Deel dit artikel
De redactie van Hoeksch Nieuws verzorgt dagelijks het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard.
error: Deze inhoud is beveiligd tegen kopiëren